Imprenditori chì facenu passi ispirati per galvanizà, empowerment & sustene u ghjovanu settore latinu di cannabis sottorepresentatu è altri imprenditori; U primu “Summit di viaghju LatinX” d’ottobre annuale cunvene imprese è prufessiunali di l’industria per sensibilizà, visibilità, messa in rete, mentoriu, risorse è altre opportunità di supportu per i ghjovani imprenditori latini di cannabis è e cumpagnie centrate in l’America Latina.
Ciò chì hà iniziatu cum’è l’idea di dui imprenditori socialmente affinati per incuraghjà, prumove è mette in risaltu a bellezza, a putenza è a diversità di u ghjovanu settore latinu di cannabis è di altri imprenditori hè sbucciata in un muvimentu di bona fede – quellu chì cattura i cori è a mente di alcuni di u mondu marchi multinaziunali principali.
Quandu i migliori amichi Michael Watson è Pablo Segarra, tramindui di discendenza puertoricana, criscianu inseme in u Bronx, New York, ùn anu mai previstu di guidà una urganizazione chì aiutessi i prufessiunali di Gen X è Gen Z di i Latini à stabilisce ligami più stretti unu cù l’altru … è e so origini attraversu viaghji, tecnulugia, musica è altre piattaforme culturali. Hè esattamente ciò chì Watson, anzianu Direttore Glubale di una sucietà Fortune 500, è Segarra, un agente di polizia in pensione di New York, anu realizatu in mezu à carriere di lunga data favurendu a cumunità è a cultura latinoamericana è caraibica è, più specificamente, andendu eccessivu per fà avanzà i giovani imprenditori latini. Questu lamenta chì, malgradu rapprisentà un settore significativu di a pupulazione di i Stati Uniti, stu gruppu di prufessiunali rapprisenta sproporziunamente menu di u 5% di a pupulazione di i Stati Uniti ancu se a maggior parte di l’ispani in a nazione – un 61% cumpletu – sò Millennials secondu u Pew Research Center .
Casu in puntu hè l’attività attuale di Watson cum’è CEO di Ventyour Inc. – a cumpagnia di u LatinX Travel Club ghjovanu urganizazione di difesa imprenditoriale latina chì hà cofundatu cù Segarra. Malgradu a so forza in numeru, hè statu bè ripurtatu chì i pruprietari di piccule imprese millenarie ispaniche affrontanu sfide sfurtunate chì sò “uniche per a so età è gruppi demografici culturali” cume u persunale, a scala, l’accessu à u capitale è a mancanza di opportunità di creazione di contatti persunali o relazioni .
Sottolinendu dinò e disparità per stu gruppu hè un studiu Guidant Financial Millennials in Business chì trova chì solu un quartu di i pruprietarii di e piccule imprese Millennial sò ispanici – u 18% di i quali rapprisentati da Gen X specificamente – chì fraccionizza ulteriormente quelli di u gruppu Gen Z, Donne Ispaniche è altri sottugruppi in questu. Svelendu ancu da u Deloitte Global 2021 Millennial and Gen Z Survey hè chì un 20% cumpletu – unu in cinque Millennials in generale – si sente discriminatu tuttu u tempu, o spessu, per via di un aspettu di u so background. In seguitu à questu puntu, questa indagine hà ancu espostu chì a maggior parte di Millennials è Gen Zs credenu chì simu in un puntu di punta nantu à e prublemi principali di a sucietà per includere inugualità è discriminazione.
Questu si allinea cù un Documentu di travagliu “Diversità in Innovazione” da a Harvard Business School (HBS) chì documenta i mudelli di participazione à u mercatu di u travagliu per genere è varie minurità etniche in imprese di capitale di risicu è cum’è fundatori di startups sustinuti da capitale di risicu. Hà trovu chì, da u 1990 à u 2016, i Ispanici avianu circundatu solu un 2% di u gruppu imprenditoriale è di capitale di risicu, malgradu u fattu chì u gruppu avia una rappresentanza assai più alta in i prugrammi d’istruzione chì portanu à carriere in u settore. L’inchiesta HBS hà documentatu una mancanza sistematica è persistente di participazione à u mercatu di u travagliu americanu ispanicu in u settore di l’innovazione – per mezu di l’imprenditori è di i capitalisti di risicu chì li finanzanu. Oltre à documentà sta regolarità empirica, hà trovu chì questu ùn hè micca guidatu da una mancanza di offerta di ispanici altamente addestrati avendu citatu chì a rappresentanza di ispanici in i prugrammi MBA hè stata sostanzialmente superiore à a so rappresentanza in i settori di capitale di risicu è imprenditoriale per u passatu duie decennie.
Overtamente sensibile in quantu i imprenditori latini Gen X è Gen Z si sò sentiti marginalizzati – è in mezu à una mancanza flagrante di difesa formale è di rappresentanza malgradu a dimensione cullettiva, a scala è a cuntribuzione di stu gruppu à u quadru ecunomicu di i Stati Uniti – Watson è Segarra lancianu u LatinX Travel Club cum’è un modu per cunnesse è prumove à tempu l’immersione culturale viaghjendu è l’interazione generale trà stu gruppu unicu di aspirazioni … una di e più giovani, più diverse è di più rapida crescita di l’emisferu occidentale.
In vista di u so nome, LatinX Travel Club aiuta certamente à facilità è mette in risaltu sperienze di viaghju significative è memorabili trà i so membri, ma i servizii di u club si stendenu assai al di là di u regnu di u turismu cum’è guidatu è scalatu da l’impresa Wentyon Ventyour, Inc., chì sviluppa un software chì permette à l’utilizatori è l’imprese per mette in rete è cumunicà in tempu reale per mezu di servizii di localizazione, mercatu è messageria unificata. Altre marche Ventyour destinate à benefiziu direttu di a cumunità latina di e piccule imprese includenu a so piattaforma LatinX TechX & Entrepreneur chì non solu facilita a sensibilizazione è a discussione intornu à l’ultime tendenze in tecnulugia è innuvazione, ma furnisce ancu l’imprese à l’infurmazioni per empowerli cum’è proprietarii di piccule imprese. A piattaforma LatinX Múxica & Films, centrata nantu à l’arti è a cultura di Ventyour, mette in risaltu novi artisti, prumove a raprisentazione in i filmi è mantene a flussu di musica, mentre a so piattaforma LatinX FitX & Wellness prumove scelte di vita sana è autocura. Questa comprensione di i rapporti 2021 cita u percentuale di obesità adulta ispanica USA di 44,8 per centu, quasi a metà di a pupulazione, chì supera quella di l’adulti bianchi à 42,2 per centu.
Cum’è un aspettu chjave di a cumunità LatinX, e foto è i video di i viaghji di i membri è altre esperienze conseguenziali sò spartite in tutte e piattaforme di media sociali di l’urganizazione chì vantanu oltre 200.000 seguitori cullettivi in u mondu. L’Instagram @LatinXTravelClub si vanta di 156.000 seguitori, chì hè unu di parechji indicatori chjaru chì l’approcciu di Watson – è a mentalità – hè risonante. “Ùn hè micca chì ùn appartenimu micca à i dui mondi, ma piuttostu à i dui mondi … ci hè un biculturalisimu per noi chì avemu bisognu di pudè festighjà pienu è esse fieri di … l’amore per i viaghji pò veramente aiutà à avanzà a nostra cultura “, hà dichjaratu publicamente Pablo Segarra, CEO di Latinx Travel Club.
Da nutà dinò u primu Summit annuale di viaghju LatinX di Ventyour d’ottobre 2021 durante u mese di u Patrimoniu Ispanicu – un avvenimentu di più ghjorni in Miami, Florida. U summit, chì raprisenta a culminazione di i sforzi di l’organizazione in i regni di tecnulugia, viaghji è media, hè à tempu una celebrazione è un mezu per riunisce a comunità imprenditrice latina Gen X è Gen Z, faccia a faccia, per ottene insight , mette in rete, cunnettevi cù e marche, ispiratevi è cresce prufessiunale inseme cum’è unità. L’avvenimentu presenta vetrine d’affari, divertimentu è spettaculi, accessu à i capi di penseru di a cumunità LatinX è visibilità sia di i media sia di opportunità di finanziamentu d’impresa. À u summit, Ventyour debuterà ancu una nova applicazione tecnologica per presentà Imprenditori è Imprese sottorepresentate.
A dimensione, a scala è u scopu di l’eventu anu attiratu una serie di fornitori di turismu latino-americani di punta à l’industria è partenariati strategichi cù marche multinazionali di punta in u mondu cum’è Latam Airlines, a più grande compagnia aerea in America Latina; Universal Music Group, a più grande casa discografica mundiale; è Diageo, a terza più grande cumpagnia di spiriti in u mondu.
“Avemu cultivatu una cumunità chì empower è ricunnosce l’imprendituri LatinX è celebra u so ingenuità, innuvazione è significazione per l’ecunumia naziunale-è e marche sò avà avertitu è apprezzendu megliu u putere fiscale di sta pupulazione”, hà dettu Watson. “Stu summit hà da favurizà i nostri membri à u livellu persunale è prufessiunale mentre serve cum’è una piattaforma per cunnessi cù altre imprese, organizzazioni è dirigenti di penseru chì si focalizanu nantu à, è difendenu, Millennial è Generations Z publici.”
“Un pocu stilizatu cum’è SXSW culturale di Miami, intendemu chì ogni Summit annuale di LatinX Travel sia un conglomeratu di viaghji; filmu; media interattivi; musica; divertimentu; discussioni imprenditoriali, start-up è tech; è una esposizione – tuttu in una sola affare annuale cumpleta tenuta in una di e prime cità d’America orientate à l’America Latina “, hà continuatu Watson.
In quantu à a scelta di Miami cum’è situazione di u summit, Watson hà dettu chì a cità hè stata scelta per via di a so grande populazione latinoamericana è caraibica è per a reputazione crescente di a cità cum’è “u prossimu centru tecnologicu”. “Più imprenditori è investitori si trasferenu da e cità tecnulugiche tradiziunali à l’ecosistema iniziale emergente in Miami”, hà dettu. «A cità hà dinò una cumunità LGBTQ vibrante è una cumunità di diaspora LatinX chì ùn parla micca spagnolu chì include Haitiani, Brasiliani è Giamaicani. Ci piace à avè li tutti riprisentati in cima “.
Ancu filantropia, porzioni di u ricavatu da a vendita di biglietti in cima anderanu versu fondi di carità lucali è l’organizazione senza scopo di lucro Nexus LatinX 501 (c) (3), chì furnisce borse di studiu chì permettenu à i studienti universitari LatinX di viaghjà in viaghji di immersione culturale.
Dittu tuttu, a visione di Watson è Segarra di creà una piattaforma olistica chì cunnessa imprenditori, organizzazioni è dirigenti di penseru focalizati nantu à u publicu Millennial è Generation Z hè ghjunta à fruttu, tutta a cortesia di u Club di Viaghju LatinX chì cumpleva cun prudenza una lacuna flagrante. Facilitendu adeguatamente e cullaburazione d’imprese, esplorendu a diversità, arricchendu e cunnessioni, celebrendu a cultura latina attraversu l’arti è supportendu i ghjovani LatinX, sta urganizazione di membri face una marca significativa.
~~~

Membru di u Cunsigliu d’impresa di Forbes Merilee Kern, MBA hè un analista di marca, strategista è futuristu di fama internaziunale chì riporta nantu à i cambiamenti culturali è e tendenze, è ancu i notevoli produttori di cambiamenti di l’industria, mutori, shakers è innovatori in tutte e categurie, sia B2C sia B2B. Ciò include esperti di campu è capi di penseru, marche, prudutti, servizii, destinazioni è eventi. Merilee hè Fundatore, Editore Esecutivu è Produttore di “A Lista Luxe” è ancu Host di u “Savvy Living»Stile di TV di stile di vita chì si trasmette in New York, Los Angeles, San Francisco, Miami, Atlanta è altri mercati maiò in CBS, FOX è in altre rete top; è dinò u “Savvy Ventures»Emissione televisiva cummerciale chì si trasmette à livellu naziunale nantu à FOX Business TV è Bloomberg TV. Cum’è un modu di vita prolificu, viaghji, pranzi è industria di u divertimentu voce di l’autorità è gustatori, Merilee mantene u so dittu nantu à u pulse di u mercatu in cerca di novi è innovativi must-haves è sperienze esemplari à tutti i punti di prezzu, da u prezzu à l’estremu . U so travagliu ghjunghje à parechji milioni in u mondu attraversu a trasmissione TV (i so propii spettaculi è abbundanti altri nantu à i quali apparisce) è ancu una miriade di publicazioni stampate è in linea. Cunnette vi cun ella à www.TheLuxeList.com è www.SavvyLiving.tv / Instagram www.Instagram.com/LuxeListReports / Twitter www.Twitter.com/LuxeListReports / Facebook www.Facebook.com/LuxeListReports / LinkedIN www.LinkedIn.com/in/MerileeKern.
Fonti:
Key facts about young Latinos, one of the nation’s fastest-growing populations
https://www.legalzoom.com/articles/how-millennials-are-fueling-the-hispanic-small-business-boom
https://www2.deloitte.com/global/en/pages/about-deloitte/press-releases/in-its-10th-year-the-deloitte-global-millennial-and-gen-z-survey-reveals- duie generazioni-spinghje-per-cambiamentu-suciale-è-accountability.html
https://www.hbs.edu/ris/Publication Files / 17-067_b5578676-e44c-40aa-a9d8-9e72c287afe8.pdf
State of Obesity 2021: Better Policies for a Healthier America