2.9 C
New York
Saturday, November 27, 2021

Buy now

Young Latino Cannabis Business Owners Getting Helping Hand from Investors, Entrepreneurs Amid Hispanic Heritage Month

Imprenditori chì facenu passi ispirati per galvanizà, empowerment & sustene u ghjovanu settore latinu di cannabis sottorepresentatu è altri imprenditori; U primu “Summit di viaghju LatinX” d’ottobre annuale cunvene imprese è prufessiunali di l’industria per sensibilizà, visibilità, messa in rete, mentoriu, risorse è altre opportunità di supportu per i ghjovani imprenditori latini di cannabis è e cumpagnie centrate in l’America Latina.

Ciò chì hà iniziatu cum’è l’idea di dui imprenditori socialmente affinati per incuraghjà, prumove è mette in risaltu a bellezza, a putenza è a diversità di u ghjovanu settore latinu di cannabis è di altri imprenditori hè sbucciata in un muvimentu di bona fede – quellu chì cattura i cori è a mente di alcuni di u mondu marchi multinaziunali principali.

Quandu i migliori amichi Michael Watson è Pablo Segarra, tramindui di discendenza puertoricana, criscianu inseme in u Bronx, New York, ùn anu mai previstu di guidà una urganizazione chì aiutessi i prufessiunali di Gen X è Gen Z di i Latini à stabilisce ligami più stretti unu cù l’altru … è e so origini attraversu viaghji, tecnulugia, musica è altre piattaforme culturali. Hè esattamente ciò chì Watson, anzianu Direttore Glubale di una sucietà Fortune 500, è Segarra, un agente di polizia in pensione di New York, anu realizatu in mezu à carriere di lunga data favurendu a cumunità è a cultura latinoamericana è caraibica è, più specificamente, andendu eccessivu per fà avanzà i giovani imprenditori latini. Questu lamenta chì, malgradu rapprisentà un settore significativu di a pupulazione di i Stati Uniti, stu gruppu di prufessiunali rapprisenta sproporziunamente menu di u 5% di a pupulazione di i Stati Uniti ancu se a maggior parte di l’ispani in a nazione – un 61% cumpletu – sò Millennials secondu u Pew Research Center .

Casu in puntu hè l’attività attuale di Watson cum’è CEO di Ventyour Inc. – a cumpagnia di u LatinX Travel Club ghjovanu urganizazione di difesa imprenditoriale latina chì hà cofundatu cù Segarra. Malgradu a so forza in numeru, hè statu bè ripurtatu chì i pruprietari di piccule imprese millenarie ispaniche affrontanu sfide sfurtunate chì sò “uniche per a so età è gruppi demografici culturali” cume u persunale, a scala, l’accessu à u capitale è a mancanza di opportunità di creazione di contatti persunali o relazioni .

Sottolinendu dinò e disparità per stu gruppu hè un studiu Guidant Financial Millennials in Business chì trova chì solu un quartu di i pruprietarii di e piccule imprese Millennial sò ispanici – u 18% di i quali rapprisentati da Gen X specificamente – chì fraccionizza ulteriormente quelli di u gruppu Gen Z, Donne Ispaniche è altri sottugruppi in questu. Svelendu ancu da u Deloitte Global 2021 Millennial and Gen Z Survey hè chì un 20% cumpletu – unu in cinque Millennials in generale – si sente discriminatu tuttu u tempu, o spessu, per via di un aspettu di u so background. In seguitu à questu puntu, questa indagine hà ancu espostu chì a maggior parte di Millennials è Gen Zs credenu chì simu in un puntu di punta nantu à e prublemi principali di a sucietà per includere inugualità è discriminazione.

Questu si allinea cù un Documentu di travagliu “Diversità in Innovazione” da a Harvard Business School (HBS) chì documenta i mudelli di participazione à u mercatu di u travagliu per genere è varie minurità etniche in imprese di capitale di risicu è cum’è fundatori di startups sustinuti da capitale di risicu. Hà trovu chì, da u 1990 à u 2016, i Ispanici avianu circundatu solu un 2% di u gruppu imprenditoriale è di capitale di risicu, malgradu u fattu chì u gruppu avia una rappresentanza assai più alta in i prugrammi d’istruzione chì portanu à carriere in u settore. L’inchiesta HBS hà documentatu una mancanza sistematica è persistente di participazione à u mercatu di u travagliu americanu ispanicu in u settore di l’innovazione – per mezu di l’imprenditori è di i capitalisti di risicu chì li finanzanu. Oltre à documentà sta regolarità empirica, hà trovu chì questu ùn hè micca guidatu da una mancanza di offerta di ispanici altamente addestrati avendu citatu chì a rappresentanza di ispanici in i prugrammi MBA hè stata sostanzialmente superiore à a so rappresentanza in i settori di capitale di risicu è imprenditoriale per u passatu duie decennie.

Overtamente sensibile in quantu i imprenditori latini Gen X è Gen Z si sò sentiti marginalizzati – è in mezu à una mancanza flagrante di difesa formale è di rappresentanza malgradu a dimensione cullettiva, a scala è a cuntribuzione di stu gruppu à u quadru ecunomicu di i Stati Uniti – Watson è Segarra lancianu u LatinX Travel Club cum’è un modu per cunnesse è prumove à tempu l’immersione culturale viaghjendu è l’interazione generale trà stu gruppu unicu di aspirazioni … una di e più giovani, più diverse è di più rapida crescita di l’emisferu occidentale.

In vista di u so nome, LatinX Travel Club aiuta certamente à facilità è mette in risaltu sperienze di viaghju significative è memorabili trà i so membri, ma i servizii di u club si stendenu assai al di là di u regnu di u turismu cum’è guidatu è scalatu da l’impresa Wentyon Ventyour, Inc., chì sviluppa un software chì permette à l’utilizatori è l’imprese per mette in rete è cumunicà in tempu reale per mezu di servizii di localizazione, mercatu è messageria unificata. Altre marche Ventyour destinate à benefiziu direttu di a cumunità latina di e piccule imprese includenu a so piattaforma LatinX TechX & Entrepreneur chì non solu facilita a sensibilizazione è a discussione intornu à l’ultime tendenze in tecnulugia è innuvazione, ma furnisce ancu l’imprese à l’infurmazioni per empowerli cum’è proprietarii di piccule imprese. A piattaforma LatinX Múxica & Films, centrata nantu à l’arti è a cultura di Ventyour, mette in risaltu novi artisti, prumove a raprisentazione in i filmi è mantene a flussu di musica, mentre a so piattaforma ‍LatinX FitX & Wellness prumove scelte di vita sana è autocura. Questa comprensione di i rapporti 2021 cita u percentuale di obesità adulta ispanica USA di 44,8 per centu, quasi a metà di a pupulazione, chì supera quella di l’adulti bianchi à 42,2 per centu.

Cum’è un aspettu chjave di a cumunità LatinX, e foto è i video di i viaghji di i membri è altre esperienze conseguenziali sò spartite in tutte e piattaforme di media sociali di l’urganizazione chì vantanu oltre 200.000 seguitori cullettivi in ​​u mondu. L’Instagram @LatinXTravelClub si vanta di 156.000 seguitori, chì hè unu di parechji indicatori chjaru chì l’approcciu di Watson – è a mentalità – hè risonante. “Ùn hè micca chì ùn appartenimu micca à i dui mondi, ma piuttostu à i dui mondi … ci hè un biculturalisimu per noi chì avemu bisognu di pudè festighjà pienu è esse fieri di … l’amore per i viaghji pò veramente aiutà à avanzà a nostra cultura “, hà dichjaratu publicamente Pablo Segarra, CEO di Latinx Travel Club.

Da nutà dinò u primu Summit annuale di viaghju LatinX di Ventyour d’ottobre 2021 durante u mese di u Patrimoniu Ispanicu – un avvenimentu di più ghjorni in Miami, Florida. U summit, chì raprisenta a culminazione di i sforzi di l’organizazione in i regni di tecnulugia, viaghji è media, hè à tempu una celebrazione è un mezu per riunisce a comunità imprenditrice latina Gen X è Gen Z, faccia a faccia, per ottene insight , mette in rete, cunnettevi cù e marche, ispiratevi è cresce prufessiunale inseme cum’è unità. L’avvenimentu presenta vetrine d’affari, divertimentu è spettaculi, accessu à i capi di penseru di a cumunità LatinX è visibilità sia di i media sia di opportunità di finanziamentu d’impresa. À u summit, Ventyour debuterà ancu una nova applicazione tecnologica per presentà Imprenditori è Imprese sottorepresentate.

A dimensione, a scala è u scopu di l’eventu anu attiratu una serie di fornitori di turismu latino-americani di punta à l’industria è partenariati strategichi cù marche multinazionali di punta in u mondu cum’è Latam Airlines, a più grande compagnia aerea in America Latina; Universal Music Group, a più grande casa discografica mundiale; è Diageo, a terza più grande cumpagnia di spiriti in u mondu.

“Avemu cultivatu una cumunità chì empower è ricunnosce l’imprendituri LatinX è celebra u so ingenuità, innuvazione è significazione per l’ecunumia naziunale-è e marche sò avà avertitu è ​​apprezzendu megliu u putere fiscale di sta pupulazione”, hà dettu Watson. “Stu summit hà da favurizà i nostri membri à u livellu persunale è prufessiunale mentre serve cum’è una piattaforma per cunnessi cù altre imprese, organizzazioni è dirigenti di penseru chì si focalizanu nantu à, è difendenu, Millennial è Generations Z publici.”

“Un pocu stilizatu cum’è SXSW culturale di Miami, intendemu chì ogni Summit annuale di LatinX Travel sia un conglomeratu di viaghji; filmu; media interattivi; musica; divertimentu; discussioni imprenditoriali, start-up è tech; è una esposizione – tuttu in una sola affare annuale cumpleta tenuta in una di e prime cità d’America orientate à l’America Latina “, hà continuatu Watson.

In quantu à a scelta di Miami cum’è situazione di u summit, Watson hà dettu chì a cità hè stata scelta per via di a so grande populazione latinoamericana è caraibica è per a reputazione crescente di a cità cum’è “u prossimu centru tecnologicu”. “Più imprenditori è investitori si trasferenu da e cità tecnulugiche tradiziunali à l’ecosistema iniziale emergente in Miami”, hà dettu. «A cità hà dinò una cumunità LGBTQ vibrante è una cumunità di diaspora LatinX chì ùn parla micca spagnolu chì include Haitiani, Brasiliani è Giamaicani. Ci piace à avè li tutti riprisentati in cima “.

Ancu filantropia, porzioni di u ricavatu da a vendita di biglietti in cima anderanu versu fondi di carità lucali è l’organizazione senza scopo di lucro Nexus LatinX 501 (c) (3), chì furnisce borse di studiu chì permettenu à i studienti universitari LatinX di viaghjà in viaghji di immersione culturale.

Dittu tuttu, a visione di Watson è Segarra di creà una piattaforma olistica chì cunnessa imprenditori, organizzazioni è dirigenti di penseru focalizati nantu à u publicu Millennial è Generation Z hè ghjunta à fruttu, tutta a cortesia di u Club di Viaghju LatinX chì cumpleva cun prudenza una lacuna flagrante. Facilitendu adeguatamente e cullaburazione d’imprese, esplorendu a diversità, arricchendu e cunnessioni, celebrendu a cultura latina attraversu l’arti è supportendu i ghjovani LatinX, sta urganizazione di membri face una marca significativa.

~~~

Membru di u Cunsigliu d’impresa di Forbes Merilee Kern, MBA hè un analista di marca, strategista è futuristu di fama internaziunale chì riporta nantu à i cambiamenti culturali è e tendenze, è ancu i notevoli produttori di cambiamenti di l’industria, mutori, shakers è innovatori in tutte e categurie, sia B2C sia B2B. Ciò include esperti di campu è capi di penseru, marche, prudutti, servizii, destinazioni è eventi. Merilee hè Fundatore, Editore Esecutivu è Produttore di “A Lista Luxe” è ancu Host di u “Savvy Living»Stile di TV di stile di vita chì si trasmette in New York, Los Angeles, San Francisco, Miami, Atlanta è altri mercati maiò in CBS, FOX è in altre rete top; è dinò u “Savvy Ventures»Emissione televisiva cummerciale chì si trasmette à livellu naziunale nantu à FOX Business TV è Bloomberg TV. Cum’è un modu di vita prolificu, viaghji, pranzi è industria di u divertimentu voce di l’autorità è gustatori, Merilee mantene u so dittu nantu à u pulse di u mercatu in cerca di novi è innovativi must-haves è sperienze esemplari à tutti i punti di prezzu, da u prezzu à l’estremu . U so travagliu ghjunghje à parechji milioni in u mondu attraversu a trasmissione TV (i so propii spettaculi è abbundanti altri nantu à i quali apparisce) è ancu una miriade di publicazioni stampate è in linea. Cunnette vi cun ella à www.TheLuxeList.com è www.SavvyLiving.tv / Instagram www.Instagram.com/LuxeListReports / Twitter www.Twitter.com/LuxeListReports / Facebook www.Facebook.com/LuxeListReports / LinkedIN www.LinkedIn.com/in/MerileeKern.

Fonti:

Key facts about young Latinos, one of the nation’s fastest-growing populations

https://www.legalzoom.com/articles/how-millennials-are-fueling-the-hispanic-small-business-boom

2019 Small Business Trends for Millennials

https://www2.deloitte.com/global/en/pages/about-deloitte/press-releases/in-its-10th-year-the-deloitte-global-millennial-and-gen-z-survey-reveals- duie generazioni-spinghje-per-cambiamentu-suciale-è-accountability.html

https://www.hbs.edu/ris/Publication Files / 17-067_b5578676-e44c-40aa-a9d8-9e72c287afe8.pdf

State of Obesity 2021: Better Policies for a Healthier America

Related Articles

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay Connected

0FansLike
3,031FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

Latest Articles